Monesti kasvuyrityksissä ei ole omaa, palkattua viestinnän ammattilaista tai muuta alan osaamista. Viestintää kuitenkin tehdään koko ajan ja moneen suuntaan. Miten viestiä tavalla, joka tukee yrityksen liiketoiminnan tavoitteita ja siivittää sen menestystä? Entä kuinka monta strategiapaperia yritys oikein tarvitsee – miksi pitäisi tehdä vielä viestintästrategia?
Webinaarin vetäjänä on Larissa Rima. Larissa on viestinnän ja markkinoinnin strateginen suunnittelija ja toteuttaja, joka on urallaan auttanut kymmeniä organisaatioita tekemään suunnitelmallisempaa, tehokkaampaa ja vaikuttavampaa viestintää. Joukossa on useita pk-yrityksiä ja myös kasvuyrityksiä sekä it-alan asiakkuuksia. Työssään viestintätoimisto Mailandin vanhempana konsulttina hänen tavoittelee asiakkailleen johdonmukaista, mieleenpainuvaa ja tunnistettavaa kokemusta brändin parissa.
Webinaari on osa Koodia Suomesta ry:n viestinnän ja markkinoinnin webinaarisarjaa ja tarkoitettu yhdistyksen jäsenorganisaatioiden henkilöstölle.