Tukijäsenet

Haluatko tukea suomalaista koodia, suomalaista ohjelmistotuotantoa ja suomalaisten alan yritysten osaamista ja verkostoitumista, mutta et syystä tai toisesta voi hakea varsinaista yritysjäsenyyttä? Olet lämpimästi tervetullut tukemaan yhdistyksen toimintaa siitä huolimatta! Tukijäseneksi voi liittyä kuka tai mikä taho tahansa, joka haluaa tukea yhdistyksen toimintaa ja tavoitteita: yritys, yksikkö, organisaatio tai yksityishenkilö.

Yhdistyksemme rakentaa suomalaista yhteiskuntaa ja edistää ohjelmistokehityksen arvostusta Suomessa ja ulkomailla. Tuomme yhteen kaiken kokoiset ohjelmistoalan yritykset ja yhteisöt eri puolilla Suomea sekä alan ihmiset ammattilaisista aloittelijoihin. Yhteiskunnallisella tasolla osallistumme alaa koskevaan keskusteluun, jaamme tietoa, toimimme työryhmissä ja annamme lausuntoja. Ruohonjuuritasolla järjestämme koulutusta, tarjoamme vertaistukea sekä yhdistämme ihmisiä ja yrityksiä. Lue lisää yhdistyksen toiminnasta

Tukijäsenenä saat käyttöösi erityisen Koodia Suomesta -tukijäsenmerkin, jonka voit käyttää omassa viestinnässäsi kertomaan, että olet mukana. Nostamme tukijäseniä esiin myös omissa kanavissamme ja pääset halutessasi kertomaan itsestäsi ja toiminnastasi esimerkiksi blogissamme tai jäsentilaisuuksissa.

Tukijäsenmaksu on 2000 e / vuosi. Tervetuloa mukaan! Tukijäseneksi voit liittyä alla olevalla lomakkeella tai yksinkertaisesti lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@koodiasuomesta.fi. Vastaamme mielellämme kysymyksiin samassa osoitteessa tai some-kanavissamme.