Liittyminen

Yhdistyksellä on kolmenlaisia jäseniä: varsinaisia jäseniä (yritysjäseniä), kumppanijäseniä ja tukijäseniä. Tervetuloa mukaan!

Varsinaiset jäsenet

Varsinaisten jäsenten tulee täyttää Koodia Suomesta -merkin vaatimukset joko tuotteen tai palvelun osalta, ja varsinaisilla jäsenillä on liityttyään oikeus käyttää merkkiä omassa viestinnässään.

Varsinaisten jäsenten maksut 2023-24:

• 1-5 työntekijän yritykset: 60 €
  • 6-20 työntekijän yritykset: 120 €
  • 21-50 työntekijän yritykset: 240 €
  • Yli 50 työntekijän yritykset: 360 €

Näin liityt jäseneksi:

1. Tarkista jäsenyyskriteerit
  2. Tarkista oikea jäsenmaksu: 1-5 työntekijän yritykset: 60 €, 6-20 työntekijän yritykset 120 €, 21-50 työntekijän yritykset 240 €, yli 50 työntekijän yritykset: 360 €.
  3. Maksa ensimmäinen jäsenmaksu Holvissa.
  4. Täytä ja lähetä liittymislomake (alla).
  5. Nauti! Hallitus hyväksyy uudet jäsenet kuukausikokouksissaan (kuukauden 1. perjantai): saat vahvistuksen sähköpostiisi ja kutsun Slackiin.
  6. Kerro jäsenyydestä some-kanavissasi, tule mukaan Slack-yhteisöön ja käytä jäsenetuja!

Ilmoittautumisvuoden jälkeen laskutamme vuosimaksun sähköisesti: täytäthän siis myös verkkolaskuosoitteen. Mikäli jäsenyyttä ei hyväksyttäisi, palautamme jäsenmaksun.

Jäsenmaksuun kuuluu sähköinen Koodia Suomesta -diplomi. Paperidiplomin voi halutessaan tilata erikseen Holvi-kaupastamme. Diplomit toimitetaan neljännesvuosittain.

Logosi julkaistaan sivuillamme logolistassa yhdessä muiden jäsenten logojen kanssa. Varmistathan, että logosi on png-muodossa läpinäkyvällä tai valkoisella taustalla eikä tiedostokoko ole tarpeettoman suuri. Kiitos!

Kumppanijäsenet

Kumppanijäseneksi voivat liittyä opiskelijayhdistykset tai muut Koodia Suomesta -yhdistyksen tavoitteita kannattavat yhteisöt ilman jäsenmaksua.

Lämpimästi tervetuloa mukaan yhdistykseen! Kumppanijäseneksi hyväksytään sekä rekisteröityjä yhdistyksiä että vapaamuotoisempia yhteisöjä, jotka hyväksyvät yhdistyksen tavoitteet ja julkilausuman.

Näin liityt kumppanijäseneksi:

1. Lue julkilausuma ja tavoitteet.
  2. Täytä ja lähetä liittymislomake (alla).
  3. Nauti! Hallitus hyväksyy uudet jäsenet kuukausikokouksissaan (kuukauden 1. perjantai): saat vahvistuksen sähköpostiisi ja kutsun Slackiin.
  4. Kerro jäsenyydestä some-kanavissasi, tule mukaan Slack-yhteisöön ja käytä jäsenetuja!

Tukijäsenet

Tukijäseneksi voi liittyä kuka tai mikä taho tahansa, joka haluaa tukea yhdistyksen toimintaa ja tavoitteita. Lue lisää tukijäsenyydestä.

Hae jäsenyyttä:

Huomaa että lomake tyhjenee onnistuneen lähetyksen jälkeen näyttämättä viestiä lähetyksen onnistumisesta.