Jäsenedut

Koodia Suomesta ry tarjoaa jäsenistölleen monenlaisia etuja. Tältä sivulta löydät kootusti kaikki jäsenedut.

Uusista eduista ilmoitamme myös jäsenkirjeessä.

Haluatko tarjota etuja jäsenistöllemme? Tarjoat etua helposti tällä lomakkeella.

Diplomi

Jäsenyyden todistava diplomi sähköisenä.

Koulutukset

Tulevat koulutukset ja muut tapahtumat löydät täältä.

Tietosuojaliite

GDPR vaatii kirjallisen tietosuojaliitteen (data protection annex, DPA) rekisterinpitäjän ja käsittelijän välille. Lakitoimisto Bird & Birdin kanssa laadittu tietosuojaliite tarjoaa kattavan ja selkeän mallin täyttää asetuksen vaatimukset. Liite on jäsenistön käytössä veloituksetta.

Tietosuojaliite Dealsign.io -palvelussa – edellä mainittu tietosuojaliite on käytettävissä myös Dealsign-palvelussa.

Yritysjuristin maksuton lakineuvonta

Maksuttomalla lakineuvontapalvelulla Yritysjuristi tarjoaa nopean ja tehokkaan kanavan yrityksille ja yrittäjille kaikissa oikeudellisissa asioissa ja kysymyksissä. Yritysjuristin tarjoama lakineuvonta palvelee asiakkaita puhelimitse sekä sähköpostitse.

• Maksuton lakineuvonta puhelimitse ja sähköpostitse on tarkoitettu Koodia Suomesta ry:n jäsenistölle.
  • Lakipalvelun puhelinnumero on +358 404151116 ja sähköposti info@yritysjuristi.fi. Yhteydenottoihin luvataan vastata 48 tunnin sisällä.
  • Oikeudelliset toimeksiannot sekä sopimusten ja muiden asiakirjojen laatimiset ja tarkistamiset tehdään maksullisena toimeksiantotyönä.
  • Etu on voimassa toistaiseksi.

Trail Openersin digitaalisten palveluiden energiankulutuksen ja päästöjen laskenta

CSRD tulee, ja organisaatioiden täytyy pystyä kertomaan omista palveluistaan sekä niiden tuottamista päästöistä huomattavasti tarkemmin. Vaikka ette olisi vielä CSRD-velvoitteen piirissä, on hyvin todennäköistä, että asiakkaanne tulevat näitä tietoja seuraavan vuoden aikana kysymään. OP:n suuryritystutkimuksen mukaan myös yli 50 % vastanneista on jo vaihtanut toimittajaa vastuullisuusvelvoitteiden täyttymättömyyden vuoksi. Varmista siis nyt, että pystytte vastaamaan asiakkaiden lisääntyvään vastuullisuusvaatimukseen ja pyydä meidät avuksesi.

• Teemme konsultointityönä esimerkiksi kartoituksen, lähtötila-analyysin tai Proof-of-Concept-tyyppisen harjoituksen digitaalisen ympäristönne ja/tai palvelunne energiankulutuksesta sekä päästölaskennasta. Tämän jälkeen voimme miettiä tavoiteasetantaa, mittaristoa ja roadmapin tavoitteidenne saavuttamiseksi.
  • Yhdistyksen jäsenenä saatte ensimmäisen kuukauden laskusta 10 % alennuksen.
  • Saat edun käyttöön koodilla: KOODIASUOMESTA

Carbon Wisen hiilijalanjäljen laskenta

Hiilijalanjäljen laskenta on asiakkaalle helppo, joustava ja edullinen tapa arvioida omia päästöjä sekä askel kohti ilmastovastuullista toimintaa. Hiilijalanjäljen laskennan tuloksia voi käyttää monipuolisesti mm. myynnin ja markkinoinnin tukena.

• Carbon Wise tarjoaa hiilijalanjäljen laskennan jäsenille erikoishintaan 25 % alennuksella. Etu on suunnattu ICT-alan palveluyrityksille.
  • Hiilijalanjäljen laskennan perushinta jäsenille 2000 €. Varmista hinta tilausta tehdessäsi.
  • Ilmoita jäsenyydestä tilausta tehdessäsi. Etu on voimassa toistaiseksi.

Konsepton saavutettavuusauditointi

Saavutettavuudella tarkoitetaan esteettömyyttä digitaalisessa ympäristössä. WHO:n raportin mukaan noin 15 % maailman väestöstä elää jonkinlaisen vamman kanssa, minkä lisäksi monet muutkin tarvitsisivat saavutettavuutta mm. iän, sairauden tai vastaavan syyn takia. Varmistamalla sivustosi saavutettavuuden kasvatat kohdeyleisöäsi ja edistät yhdenvertaisuutta digitaalisessa yhteiskunnassa.

• Konsepto tarjoaa jäsenyrityksen tai jäsenyrityksen tuotteen kotisivujen saavutettavuusauditoinnista 15 % alennuksen.
  • Auditointi sisältää asiantuntija-arvion, testauksen ruudunlukijalla ja näppäimistöllä, korjausohjeet, auditointiraportin sekä saavutettavuusselosteen. Palvelun normaalihinta määräytyy sivuston laajuuden mukaan.
  • Alennus koskee yhtä sivustoa jäsentä kohden. Alennus ei koske verkkopalveluita, verkkosovelluksia, mobiilisovelluksia tai vastaavia. Alennusta ei voi yhdistää muihin kampanjoihin tai alennuksiin.
  • Ilmoita jäsenyydestä tilausta tehdessäsi. Etu on voimassa toistaiseksi.

Digiaarghin sisällöntuotanto

Markkinointiviestinnän tarpeet ovat yrityksissä jatkuvia: verkkosivut, uutiskirjeet ja sosiaalisen median kanavat kaipaavat aina lisää sisältöä. Blogiartikkelit ja asiakasreferenssitekstit ovat tärkeitä välineitä näkyvyyteen, potentiaalisten asiakkaiden vakuuttamiseen ja nykyisten asiakkaiden palvelemiseen.

• Digiaargh tarjoaa jäsenyrityksille 10 % alennuksen a) kokeilutarjouksena ensimmäisestä yksittäin tilatusta blogiartikkelista tai asiakasreferenssitekstistä b) pakettitarjouksena viidestä blogiartikkelista tai asiakasreferenssitekstistä.
  • Alennusta ei voi yhdistää muihin kampanjoihin tai alennuksiin.
  • Tilaa tekstit osoitteesta me@digiaargh.fi. Ilmoita jäsenyydestä tilausta tehdessäsi. Etu on voimassa toistaiseksi.

PunaMustan hiilineutraalit painotuotteet

Jokainen ympäristön hyväksi otettu askel on merkittävä, ja hiilineutraalin painotuotteen valitseminen on konkreettinen teko ilmastonmuutoksen hillitsemiseksi. PunaMusta myöntää Koodia Suomesta ry:n jäsenille 10% alennuksen hiilineutraalien painotuotteiden tilauksista.

• Painotuotetilaukset tehdään PunaMusta Oy:n asiakaspalvelun kautta, asiakaspalvelu@punamusta.com. Tilauksen yhteydessä mainittava, että on Koodia Suomesta ry:n jäsen.
  • Tätä etua ei sovelleta lisäalennuksena jäsenyrityksellä mahdollisesti voimassa olevan painotuotesopimuksen hintoihin.

Fraktion valmennukset

Fraktio tarjoaa 10% alennuksen valmennuksistaan jäsenistölle.

Tieturin koulutukset

Tieturi tarjoaa alennuksen koulutuksistaan jäsenistölle.

Lippuedut

Lippuetuja erilaisiin alan tapahtumiin (aiempina vuosina mm. Blue Arrow Awards, ScanAgile, Virtual Reality Nordic, React Finland, Digital Oulu ym.)