Mitä tahansa aihetta on mahdollista käsitellä kiinnostavasti ja erottuvasti. Joskus vaaditaan pientä perspektiivin muutosta, jotta itselle läheisen aiheen voi nähdä uusin silmin.
Tarkasti valittu näkökulma viestii yrityksen arvomaailmasta: mihin me asetumme ja mistä suunnasta maailmaa tarkastelemme. Jo tekstin tasolla on siis mahdollista siirtyä sanoista tekoihin.
Näkökulmien miettiminen etukäteen helpottaa arjen sisällöntuotantoa, ja niiden pukeminen helposti viestittävään muotoon sujuvoittaa sisällöntuotannon ulkoistamista.
- Ihmiset pysähtyvät kuuntelemaan ja jäävät seuraamaan.
- Markkinointi tuo tulosta.
- Sisällöntuotanto on helppoa ja motivoivaa.
Webinaarin vetää Johanna Berlin. Johanna on kirjoitusviestinnän ammattilainen ja ihmisläheisten sisältöjen asiantuntija, jonka työhön kuuluu niin kirjoittamista kuin toisten kirjoittajien ohjaamistakin. Johanna kiersi viestinnän ja markkinoinnin pariin luovan mutkan kautta, josta matkaan tarttui monipuolinen työkalupakki tekstien maailmassa hyödynnettäväksi.
Webinaari on osa Koodia Suomesta ry:n viestinnän ja markkinoinnin webinaarisarjaa ja se on avoin yhdistyksen jäsenorganisaatioiden henkilöstölle.